Mereka yang Kiut Miut :)

06 May 2011

Pening


aduhh! =_= "

makin hari makin byk bnde ak nk pkir

belajar laa, prasaan laa, duit laa

ni laa org kate sindrom penyakit tua..adehh




jntung ak pon makin hari makin laju je berenang

takut der x dpt IPTA

tp kalau ak dpt pon

maybe program yg ak nk ambek tu x brape mnarik hati ak laa kot

tapi skang ni pon ak dah ade IPTS yg aku rse ak konfem masuk

ak dpt polytech mara

ni haa..



hehe, jadi teacher aku XD

pergh! tggu wahai ank2 murid-to-be Cik Niessa

akn aku dtg mmbawa ilmu2 yg bermanfaat ank-ankku!

tapi der,

mak aku mcm nk gak ak dpt ipta gne2.. adeshh

kalau nk ikutkan hati, ak mls nk cre hal upu nih

wat sakit otak jer..otak~

baik ak pegi je polytech mara tuh

ok pon ok. program pon sedak. KOS pon sedak

err...

x ksah la. janji aku bleh study

member2 yg dpt tempat sme ngan aku pun bereh

aku pun tggu masa jer nk check-in

npe yg ak harap,

bila smpai seru ak study sana, ak harap aku dop

LUPA DIRI!

yang batch2 sme umor tu

harap2 dpt study kat tmpat yg terbaek!

doa doa la yer :)




Cik Niessa kena jd nerd balik! haha :)




No comments: