Mereka yang Kiut Miut :)

30 December 2011

Selamat ke Kandang



one to the two to the three little indian for litt-
ok ok
yo yo yoo sup ? supper ? ohohhoo. not yet maaa
baru pkul brapa. awal lagi babe

so di sini beta ingin mengucapkan selamat malam since sudah malam ni
and beta keseorangan di sini sorang sorang sorang. FOREVER ALONE.
oh wadehelll. ok mngarut je suma tu.

okeh, so gua sekarang ada kat hotel laa. hotel murah je
opss silap. hostel. ok hostel gua ni.
semalam kakak gua baru hantar gua pulang ke sini
selepas memakan sate dgan kawan beliau. iaitu, lelaki.
aku terfikir, bila akak aku ni na kawin ? haih -,-
fine fine. soooo, lepas hantar aku balik
aku naik la hostel nii and wallaaaweh, gelap dan sunyi

seperti matamu yang hitam ditelan pekat malam. hm, so sweet niessa, sweet lewww tuwww
yekk yekkk
k, shut up.

aku naik je, takde orang so aku call kawan2 aku,
dorang ckap dorang takde kat hostel finee. finee
so terpaksa laa aku tidur sorang sorang, depan tv, SORANG SORANG , ULANG SORANG. k ?
oteyyy cunnn. tapi nasib baik la ada la jugak kwan ak sorang ni ad kat hostel, tpi blik lain laa
beliau la makhluk tuhan yang baik hati bg aku pinjam laptop beliau
untuk mengisi pagi pagi hari ku

tapi dia tido dalam bilik, aku tidur luar, err perlu ke cakap ? k wadehelll
fineee fineee
and sebenarnya pagi esok aku mngetahui la bhawa makhluk itu adalah manusia,
yupp bukan hantu bukannn
sebab dia pi kija esok, hahahaha. k sekarang ni pon tak pulang2 lgi

so dgn tu aku mmbuat keputusan untuk skype dgn kawan aku, Sema a/p Zaki
hahhahahha. skypeee skypeee ntah papeeee, smpai pkul lima aku tidurr
krohhh kroooh. hm terlepas subuh ngan zohor. tak elok yee
jangan ikut contoh ini. fine aku jahat jahat jahaatttt. blalalalala~

hm hm hm. aku taktau motif aku cerita benda ni sebenarnyee. hmm -,- hmmm -,-
k laa, malam ni aku patut tido awal since Lan ajak aku pi hospital esok
nak pi tengok Komeng, soooo. bye

oh, tadi aku baru tengok cite ni, ye laa slow skitt
tapi best, sebab hero handsome, kakahkahkah, k crite pon best.
eh silap. kena ketawa macam ni, hehehhe, baru comel. bak kata aru laaa.
layannn dopppp. hahaahahahahaha.




No comments: